چسب نسوز سیم - راز و رمزها

Wiki Article

سیم نسوز به طور معمول دارای دو روکش می باشد و هر یک از این روکش ها وظیفه متفاوتی را بر عهده دارند.

شرکت سیم و کابل تهران در زمینه مشاوره و تامین کابل های کواکسیال، کابل های فیبر نوری، کابل های فیلد باس و پروفیباس، کابل های غلاف سرب و آرمورد دار، کابل های ضدحریق، کابل های خودنگهدار و هوایی و تجهیزات جانبی فعالیت می نماید.

پس از تشخیص آتش سوزی، طول کابل آسیب دیده به راحتی قابل تعویض است.

ترانک چیست و چه کاربردی دارد؟ ترانک شبکه یکی از پرکاربردترین تجهیزات در شبکه است که وظیفه مرتب کردن کابل ها، نظم دهی، نگهداری و…

خوشبختانه دیگر با وجود مرکز فروش آگرکابل تمام این مشکلات به صورت یکجا برطرف شده است و امکان خرید مطمئن برای تمام افراد از هر جای ایران به راحتی امکان‌پذیر گردیده است. از طرفی با خرید اینترنتی شرایط مناسبی جهت مقایسه جزئیات و ویژگی‌های محصولات متنوع به راحتی امکان‌پذیر می‌شود پس دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را جهت پیدا کردن محصولات باکیفیت اختصاص دهید و یا هزینه‌های زیادی را جهت خرید انواع سیم نسوز المنت پرداخت نمایید.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت یاز پترو نوا می‌باشد

مهم است که کابل‌های نسوز حتماً مقاوم در برابر انتشار آتش سوزی بوده و همچنین کم دود و فاقد گاز کشنده “هالوژن” باشند.

جنس آن‌ها معمولا از سیلیکون ساخته شده و پلیمر فاقد هیدروژن یکی از عناصر سازنده آن‌ها است. از همین رو در زمان آتش گرفتن کمترین مقدار گاز سمی را در محیط اطراف خود منتشر می‌کنند.

در سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق و سیستم‌هایی که به کابل مقاوم در برابر آتش نیاز دارند

متاسفانه خبردار شدیم آقای دکتر read more روساریو الساندرو رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا و ایران در شهر میلان درگذشتند. بسیار متاسفم و…

مانع شدن از انتشار شعله: جهت خرید کابل نسوز باید به کیفیت کابل توجه نمایید. به دلیل اینکه، اگر کابل نسوز از کیفیت پایینی برخوردار باشد در هنگام آتش سوزی، شعله با سرعت بیشتری انتشار پیدا می‌کند. از این رو، خسارت های متعددی برایتان اعمال می‌شود. 

این محصولات در برابر شدت جریان بالا و ولتاژهای بیشتر از حد معمول از خود مقاومت نشان می دهند.

در تمامی مجموعه ها مانند منازل مسکونی، اداره ها، فروشگاه ها، انبارها، کارخانه ها و … از انواع سیم استفاده می شود.

سیم و کابل نسوز سیلیکونی معمولاً فاقد هرگونه گاز و مواد شیمیایی سمی و مضر است.

Report this wiki page